Dagens projekt avklarade!

Såja, då hade vi pratat med djursjukhuset och de ska skicka livintyg till försäkringsbolaget, hämtat paket (synd att inte cykelsitsen kommit än bara så vi kunde hämtat det med på samma gång), köpt blommor till fröknarna (rosa fina hortensior) och handlat skor (slank minsann ner ett par till mamma med). Hann även med att springa ett varv med dammsugare och golvmopp under tiden som jag satt i telefonkö.

Gjorde köttfärslimpa med bacon och parmesan i till middag och till det hade vi stekt nypotatis och sås. Gissa om det tog slut? Oh yes! Köttfärslimpan blev så jäkla god så alla åt som besatta! Även våra lätt matkinkiga barn som är väldigt svåra att tillfredsställa allihop på samma gång!  En riktig hit med andra ord :)

Undrar ni vad det var i paketet? Kläder till MOI! Ingenting till Matildan denna omgång.

  
Massa nytt till mamma! JIPPI!!!


Kommentarer
Postat av: Josefine

Fina saker du shoppat! annars blir det mest till sonen och inget till mig! : )

2009-06-15 @ 20:24:55
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: Linda Jönsson

nej här slutar jag inte kommentera, det är så kul att läsa din blogg! Du verkar vara så kreativ!



Just nu är jag i ett lesspåmigsjälvläge. Borde ta tag i min kropp men finner inte motivation. Men en vacker dag så ska jag börja tänka på mig själv!



Lukas är nog rätt aktiv när jag tänker efter, han lessnar fort på saker och vet vad han inte får göra men vill göra iaf! Han är lat när det gäller att vända sig från rygg till mage, men jag vet att han kan!



Jag funderar på att filma honom när han står och "hoppar", han lyfter inte från marken men gör hopp iaf typ. Men vet inte hur man lägger in film i bloggen!

2009-06-15 @ 21:08:04
URL: http://krabba.blogg.se/
Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Vilka snygga kläder du köpt till dig själv!

Och visst känner man sig lite duktig när man lyckas att inte köpa ett enda barnplagg ;)



Kramar

2009-06-15 @ 21:25:00
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: malin

Aah, massa fina kläder! Både i det tidigare inlägget(störtskön body) och här till mamma. :)



Åååh, gillar också deckare. Om jag bara inte vore så senil så skulle jag också se Miss Marple på onsdagar. Men nu på ons så SKA jag komma ihåg den.



Hm, maten lät grymt god(kommer det ett recept)?. Är hungrig, vet att det finns rökta räkor i kylskåpet. Bäst att jag går och lägger mej nu innan något som inte ska ske sker. ;)



Kram Ma

2009-06-15 @ 22:27:40
URL: http://wahlshalsobar.blogg.se/
Postat av: emma - mamma till meja

vad härligt med massa nya kläder till dej själv. skulle behövas här med :)



kram

2009-06-16 @ 08:27:04
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Helenas Hem -Om livet på landet

Vilka fina kläder!!! Gillade det vit/röda rutiga linnet! :)



Titta in hos mej -UTLOTTNING! :)



Ha en bra dag!

KRAM

/Helena

2009-06-16 @ 12:27:59
URL: http://blogg.helenashem.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0