Färdiggnällt nu?

Jo det tror jag nog. Känns bättre här nu. Lillstumpan blev glad igen när hon fick bada badkar en runda och somnade så gott sen. Även jag blev glad i samband med det. När min skrutta är lycklig så är jag lycklig, that´s it.

Föräldramötet hade gått bra. Det var info inför hösten och det låter superbra. Fick en snabb sammanfattning av Fille och hans pappa när de kom tillbaka. Tyska och hockey på schemat och någon skidresa eller vad det var i nian. Frukostbuffé på skolan (som vi får betala för, men det är det värt) och man måste klara målen för att få pyssla med det skojsiga. En klassföreståndare och två mentorer till klassen, totalt två klasser med ca 20 elever i varje. Mamma är nöjd!

Imorgon är det dags för 6-månadersbesöket hos bvc. Men stopp här nu! Hur i hela friden gick detta till? 6 månader? Var tog de vägen? Lilla älsklingen, mamma hinner inte riktigt med här känns det som. Du växer för fort!
Vi har även en fikadejt imorgon med en gammal klasskompis. Nice nice! Sen ska eftermiddagen vigas åt gos med tösabiten bara. Me like!

Kommentarer
Postat av: Mamma Russin

god morgon vännen..

har du skaffat ett blogspot.com konto??

det är ju så smidigt att bara dra omkring med alla gadgets.. :)



kramkram

2009-06-03 @ 08:03:22
URL: http://enburkrussin.blogspot.com
Postat av: emma - mamma till meja

vår 6 mån kontroll är nästa vecka, tiden bara rusar iväg, dom är stora nu våra sötnosar :)

2009-06-03 @ 12:11:10
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0