Fredag igen!

Åh vad veckorna bara springer sin väg, jag hinner inte meeeed. Tiden går fort och jag har en massa jag borde se till att fixa *suck*

Natten till idag har varit ungefär likadan som de senaste nätterna. Nappinstoppningar fram till två-halv tre och sen illvrål utan dess like då det gäller att ge damen boppe snabbt som ögat innan hon hinner väcka resten av familjen. Kan det vara att hon drömmer eller nåt eftersom hon blir så förtvivlad och det bara är bröstet som hjälper? Vi lyckades i alla fall hålla oss i bingen till strax innan sju idag. Nu sitter snuttan här i mitt knä och bara gosar in sig. Riktig kelfis idag. Mysigt :)

Vad ska vi hitta på idag då? Inte den blekaste, inget planerat i alla fall utan vi tar dagen som den kommer.

Tjipp tjohej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0