Härliga sommardag!

Jag gjorde det jag skulle, fixade hindersprövningspapper och ringde försäkringsbolaget... Sen, bara softat hela dagen i sällskap med Sickan och lille Eddie. Kidsen sov riktigt gott idag så ett tag blev vi bekymrade över att de inte skulle lyckas hamna i badbaljan, men vi kom dithän också. Nu ska man ju inte klaga på sina sovande bebisar för vi fick solat, babblat och käkat en massa god frukt i lugn och ro. Kvalitetsmammatid kallas sådant :)



Passar på att göra en JennyN-lista här:

Idag måndag är jag lycklig över att:
Min lilla skrutta börjat sova ordentligt på nätterna igen (peppar, peppar)
Sommaren har börjat på riktigt
Jag har världens sötaste storbarn, både bio och bonusar
Jag har vänner!
Om mindre än 3,5 månader är jag gift :)
Vi har fått tag på en fotograf till bröllopet!

Nu ska jag pussa the Love of My Life litegrann :)

Kommentarer
Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Va fint kortet var på dom små i poolen!

Funderar också på att göra en sån lista...men det får bli en tisdagslista eller en onsdagslista ;)



Kramar

2009-06-01 @ 23:13:43
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Sofie

När du skickat in papperna om hindersprövning så kommer det tillbaka och då kommer också ett papper som ska fyllas i av den som viger er. Det var dom två som vi var och lämnade igår:)

Vilken mysdag ni haft:)

Kram

2009-06-02 @ 09:26:15
URL: http://sofiesofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0