Planen för dagen

Är att åka till stan och köpa windfleece och skaljacka på Polarns rea, få tag på försäkringsbolaget angående X livförsäkring, åka och handla skor till töserna, handla present till fröknarna... *Pust* Just det hämta diverse olika paket på posten med...

Igårkväll låg jag i sambons famn och tittade på Poirot. Total lycka med två avsnitt i rad! Brittiska deckare står högt på favoritlistan här. Så nu är det Miss Marple som gäller på onsdag hihi!

Matilda har sovit bra i natt och det verkade funka med att hänga för extra framför fönstren för hon somnade om mycket lättare när hon kommer över jämfört med hur det har varit de andra dagarna. Nu sitter hon här på golvet och snackar en massa. Det är mycket dadada, gagaga, ijaijaija och så vidare för tillfället, känns som om hon lärt sig en massa nya ljud. Innan var det ju mest vokalljud bara. Det är så kul att lyssna på henne lilla sötfian!

Nähäpp, dags att pallra sig iväg.

Tittar in till er senare idag.

Tjipp

Kommentarer
Postat av: Mie och Milo

Brittiska deckare är det värsta jag vet, speciellt Miss Marple! :) Tänk så olika systrar kan vara;-) Jag ska ut på center syd och jag vet att den guloranga fanns(båda) i smått där samt en röd jacka för halva priset. Ring om jag ska handla:)

Det där med ljuden minns jag, det var så häftig vändning!

kram

2009-06-15 @ 10:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0