Nu har jag lugnat ner mig härhemma. Blev så vansinnigt skärrad över bussincidenten att jag knappt kunnat göra något vettigt. Jag lyckades åtminstone klippa gräset på baksidan och varenda grässtrå jag körde över var den förbaskade kärringen som inte kan trafikreglerna. Terapi kallas sånt för!

Förhoppningsvis blir morgondagen bättre, eller det vet jag att den blir för detta var ju ingen bra dag alls. Även om jag är nöjd med min shopping så känns det som om allt annat gick åt skogen. Nu sitter jag och slappar framför tv:n (CSI Miami) Matilda sover och resten av familjen är ute och sparkar boll. När sambon kommer tillbaka ska vi dricka varsin öl och mysa.

Ha en mysig kväll allihop.

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin med Filippa

USCH!!!!!

Vilken fruktansvärd incident på bussen... jag förstår att du varit chockad hela dagen. Tur att allt gick bra trots allt!



Jättefin shopping du fick till idag också :)



Önskar hela familjen en UNDERBAR midsommar!



Kramar

2009-06-18 @ 23:16:22
URL: http://filippalinnea.blogspot.com/
Postat av: Susan

Go morron vännen.



Förstår helt klart att du blev skärrad.



Önsar dig och familjen en trevlig midsommar.



Kramar

2009-06-19 @ 06:47:42
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0