Cleaning freak!

Jag har stått och skurat köket i nästan tre timmar hittills idag och då har jag ändå inte hunnit ta i lådorna. Ska försöka få lite fason på hemmet här idag, men jag kan säga att det är en brant uppförsbacke jag jobbar i. Sisyfos, min vän, jag vet hur det känns... Tur att man tycker det är roligt att fixa och göra fint i alla fall, annars hade det varit hemskt! Nåja, dammsuga och tvätta golv är väl inte så lattjo, men det måste ju göras ändå.

Pumpis är bättre idag och det känns så skönt, för det var ingen glad bebis vi hade igår inte. Stackarn var så trött och hade så ont i den lilla magen

Nu ska vi gosa en stund, sen är det tillbaka till städningen!

Kommentarer
Postat av: Katja

Usch nu fick jag ångest, borde också städa!!

2009-03-23 @ 16:18:44
URL: http://lillagrodden.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0