1 vecka till julafton!

Oh vad jag längtar! Älskar ju julen. Igår fick jag äntligen satt upp lite tomtar, men det var hemskt vad det var klent på tomtefronten. Eller, tomtar är här ju men inte så många som jag tycker är fina och vill ha uppe. Får nog köpa lite fler helt enkelt. Jag och M har planer på att åka ner till stan imorgon. M måste ju handla julklappar till undertecknad :) och jag behöver handla mer julpapper bland annat. Tänkte mig en sväng inom PoP med. De har en så söt pyjamas som är röd med vita hjärtan på och det hade ju passat lilla damen alldeles utmärkt. Sen kan det hända att det slinker ner en och en annan tomte med när man lullar runt...

Vad gjorde vi igår då? Nja inte så mycket. Pappsen jobbade och jag och snuttan gick här hemma och mös. Försöker få lite struktur över dagarna nu. Inte över hennes mattider, hon får äta när hon är hungrig och det är inte samma tider varje dag inte, men med att komma ut och gå en runda och lite med att få henne att sova själv någon gång under dagen så att jag kan pyssla runt lite i huset.  Då pappsen jobbar idag med så är det jag och snuttan som håller ställningarna härhemma. På ett sätt skönt att prova på att vara själv, men jag saknar ju M, det är så mysigt när han är hemma hos oss. Just nu ligger lilla Tjorven och snusar gott i alla fall i sin vagga (YES!) så jag ska ta och fortsätta att småplocka lite och passa på att ta en liten fika med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0