En dag i effektivitetens tecken...

Oj vad jag har lyckats vara aktiv idag. Det började i morse med att jag fick krupp på hur köket såg ut så det blev en rejäl omgång med rengöringsmedel och trasor. Därefter tog jag en omgång i källaren med skurmoppen och badrummet åkte också på en runda. Redan där borde jag lagt av för min ryggs skull, men icke icke :-) Vi fortsatte däruppe...

Efter städrycket blev det en liiiten paus i fåtöljen, sen var det bara att hoppa i duschen och åka till stan. Skulle nämligen luncha med lilla moster. Myyysigt. Vi gick på Papi´s och åt penne med kyckling och en sås på svamp, bacon och grädde. Det satt precis som det skulle i en gravidmage! Grymt gott.

En del shopping hanns även det med i staden. Lite julklappar till de kära päronen och svärmor, träningsjox till F, lite lexikon så att barnen klarar sina läxor lite bättre utan att fråga ut oss totalt och en såååå söt vit mjukiskanin till lill*n. Den flyttade in i vaggan på stört när vi kom hem :)

Nu ska jag dock inte anstränga min lekamen mer idag. Bara ta det lugnt hela kvällen och bli pussad på av sambon! Tycker att jag förtjänar det :)

Btw, det snöar i nordvästra Skåne idag...

Kommentarer
Postat av: Mie

Men syster då! som du går på, kan det vara lill* bebban som knackar på och vill ut snart;-D Din vagga är sååå fin, jag saknar min:( men kör vidare med Polkadot i spjälisen och vårt lilla barnbarn sover gott i Leandervaggan numera:) Duktig du har varit i veckan, jag är impad av dej! men vet samtidigt hur din kropp känns just nu, huuva! kramis från storasyster.

2008-11-21 @ 22:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0