En månad kvar till julafton!

Ja, eftersom man är en julälskare av stora mått så är det klart att man räknar ner till julafton. I helgen är det första advent och då ska ljusstakar och stjärnor minsann ha kommit upp här hemma så att första steget mot julmys är taget. Detta innebär att sambon bör ta sig upp på vinden snarast och plocka ner jullådorna... Idag ska jag i alla fall åka till Väla med mor och far och shoppa julklapp till sambon, kanske det slinker med lite julpynt också! En dörrkrans känns lite obligatorisk faktiskt... Passade på att koka knäck igårkväll och god blev den, så på hemlagat godis-fronten ligger vi bra till. Fördelen med att börja fokusera på julpynt och julklappar är ju även att då går jag inte bara och tänker "Varför kommer inte bebisen..."

Måste passa på att gnälla lite med: Fy faaaan vilka kramper jag haft i min ena vad i natt!!! Gör fortfarande småont när jag går. Det här projektet att vända sig i sängen är också för jävligt nu. För någon månad sen tyckte jag att det var torytr, men det var ju inget mot hur det är nu! Så nog längtar jag efter att lill*n kommer och medicinbollen på magen försvinner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0