Fortfarande ingen bebis som vill titta ut...

Hade en liiiten förhoppning i morse då jag började läcka en massa så vi fick åka in på en koll på förlossningen. Men icke, icke, ingen bebis på g där inte. Skulle vattnet gå nu kommer det tydligen att forsa ur mig eftersom lill*n ligger jättehögt igen. Så högt att de gjorde ett ultraljud för att vara  säkra på att det var huvudet som var neråt. Allt såg bra ut i alla fall och vi fortsätter att vänta.

Imorgon tänker jag åka till stan och handla lite mer julklappar. Då har man ju nära till sjukan om något skulle hända med hihi.

I övrigt har dagen varit lugn. Somnade en sväng i fåtöljen när vi kom hem från förlossningen och sen har det mest tjatats på barnen om städning. Är det inte rent och fint på rummen imorgon när de åker så försvinner 10 kronor på veckopengen nästa gång.

Nu är här en son som vill låna datorn så jag får vara färdigpratad för idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0