Jag vill också ha min bebis nu!!!!!

Jaha, då har min systerson och hans sambo fått en liten flicka i natt. Grattis grattis. Även grattis till syster yster som blivit FARMOR! Söt liten tös, men usch vad jag är avundsjuk. Jag vill ju också ha vår bebis!!!

Själv har jag varit hos barnmorskan idag och tack och lov så verkar det som om lill*n bestämt sig för att ligga på rätt håll nu för den ligger fortfarande med huvudet neråt och det var ruckbart nu. Skönt! Var allt lite nojig igårkväll för att den skulle ha gjort en liten halvvolt igen! I övrigt var allt bra, lågt blodtryck men det är som vanligt. Jag har heller inte ökat i vikt de senaste två veckorna och det är ju jag nöjd med!

Efter barnmorskebesöket blev det en fikapaus på Espresso House  och sen var det tid att fastställa faderskapet hos familjerätten. Gick snabbt och smidigt så vi hann till och med in i en skoaffär och äntligen hittade jag ett par stövlar som kan ersätta mina svarta lurviga saker. Mycket nöjd med mitt köp och planerar nu begravning av mina trotjänare. Snyft!

Liten fortsättning på dagen:
Nu har vi varit på studiebesök på förlossningen. Mycket trevligt ställe, kändes tryggt och bra med allting däruppe. Både jag och Micke kände oss nöjda med visningen och ser framemot förlossningen ännu mer. Hade en viss förhoppning om att det skulle locka ut den lill* rackaren att vara där men icke icke...
Vi hade även sån tur att vi träffade S med lilla bebisen i hisshallen. Ännu sötare live än på foto.  Så mysigt att få känna lite på nyfödd bebis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0