Tråkmåndag

Uj vad jag borde ta och göra något vettigt. Har snart slöat bort hela förmiddagen i min fåtölj med datorn i knät. Har dock ingen aning alls om vad jag ska göra. Känner inte för att städa eller baka. Magen är i vägen när jag försöker måla klart spjälsängen, så det känns också uteslutet.

Fick bilstol igår av Suss, en sådan som man använder efter babyskyddet. Helt perfekt, de är ju inte direkt billiga om man ska köpa dem nya. Kan meddela att få av tyget var inte det helt lättaste innan jag kom på hur jag skulle ta av selarna... Lite lätt tålamodsprövande! Men nu är tyget tvättat i alla fall.

Det verkar vara helt underbart väder ute idag. Frågan är om jag vågar lulla ut på en promenad med lilla vovven. Hon är ju inte det roligaste man kan ha i koppel direkt, vilket innebär att mina fogar brukar må sådär efteråt... Får fundera en stund, typ en halvtimme i badbaljan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0