Ytterligare en helg till handlingarna

Jaha då har ytterligare en helg sprungit iväg. Det är helt otroligt vad tiden går fort!

I fredags kom min syster med bebis och fikade. Han är såååå söt den lille plutten och han provade både vagn och skötbord. På kvällen blev det BK till middag och jag höll på att få frispel igen. De kan banne mig inte göra helt rätt där uppe när man beställer i drive-in. Jag hade beställt en chokladmilkshake men fick en vanilj grrrrr. Som tur var hade vi chokladsås hemma så det gick att åtgärda.

Lördagen kom och gick utan att jag aktiverade mig jättemycket. Var lite trött efter alla sammandragningar jag haft under ett par dagar så det blev mycket vila och Micke var duktig och tog hand om båten litegrann. På kvällen tog vi en omgång Alfapet då det ändå inte finns något kul att se på tv och gissa vem som vann... Oh yes, yours truly!

Igår åkte vi till mor o far och firade fars dag med lite fika. Fick en jäkla massa sammandragningar igen, så min söta sambo funderar på huruvida det ska åkas till Stockholm på tisdag eller inte. Själv sitter jag och huffar och puffar mig genom dem och längtar så till det sätter igång på riktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0