Busunge!

Idag har vi varit hos bm... två gånger... Vi hade sett fel på tiden och var en timme för tidiga så vi fick gå och ta en fika först. Fast det gjorde ju egentligen inte så mycket, det är alltid mysigt att fika med min älskling och en latte och kondismacka med skagenröra sitter ju aldrig fel i en gravidmage! När vi väl kom in var iaf allting hur bra som helst, lågt blodtryck förvisso (95/55) men det är vi ju vana vid. Riktigt positivt är att mitt hb gått upp från 95 till 110. Bebisen mår också bra, men den busar fortfarande runt i magen och vill inte alls lägga sig tillrätta! Lill* fjant! Så nu sitter jag här och väntar på att bm ska ringa upp mig och ge mig en tid till ultraljud nästa vecka.  Så nu får jag ju mitt sena ultraljud som jag ville ha... Fast det var ju inte av denna anledning jag ville ha ett! Hade varit mycket bättre om bebisen hade legat rätt så jag sluppit noja mig över kejsarsnitt.

Förkylningen börjar bli bättre nu. Eller det beror på hur man ser det, jag har ingen feber längre iaf, men luftrören är inte så roliga och den mysiga hostan är på ingående med. Så jag tänker inte vara överaktiv idag heller, flåsar som en blåsbälg så fort jag måste röra på mig. Alltså rör vi oss inte i onödan idag heller...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0