Oooops vad det är lätt att spendera pengar...

Ja just det, släpp ut mig och flickorna på ett köpcentra och sen flödar pengarna... Åkte till Center Syd och lyckades nog spendera 2000 spänn utan större bekymmer. Var inne på märkesoutleten och jisses vilken höjdaraffär! Cajsan hittade en rosa (såklart) Puma-jacka för 150 spänn! Ett riktigt kap må jag säga. Själv hittade jag en snygg svart jacka/kappa som passar perfekt i vinter när det ska promenixas med barnvagn också till ett förmånligt pris dock inte samma höjdarkap som Cajsa. Inne på Center Syd shoppade Emma och Cajsa lite tröjor och sovkläder och själv firade jag orgier inne på Lush som vanligt. Mitt senaste beroende är ju att bada och ska det badas så ska det vara med lyxiga badbomber... Luktar såååå gott och är så skönt för min stackars gravida elefantkropp.

Hade eventuellt planer på att åka ner i stan imorgon och leta fler flygande kaniner (vill väldigt gärna ha en hängandes i barnvagnen med). Men sonen är sjuk och ynklig härhemma så jag får nog stanna hemma och hålla honom lite sällskap. Min store lille plutt.

SHIT jag måste översätta Mickes cv idag... Lovat ju! Ujujuj... Fast det får nog vänta tills efter mor och far åkt hem ( de ska få middag idag)

Nu ska jag i alla fall ta och umgås en runda med min bästis... dammsugaren... igen... *suck*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0