(S)lö(a)rdag

Min sambo har det väldigt tyst och skönt härhemma för tillfället... Jag har nämligen inte kunnat prata på två dagar nu! Det hindrade dock inte mig från att kraxa med i låtarna i Doobidoo igårkväll *hehe*  och kraxigt värre var det! Jag har heller inga som helst problem med att förmedla vad jag anser behöver göras så just nu står Micke med händerna i diskbaljan (måtte de kunna laga diskmaskinen på måndag)

Dagen i övrigt idag har varit ganska lugn och skön. Att slippa vakna till väckarklockan är ju helgens höjdare och eftersom det var fint väder idag och vi inte har några barn denna helg, passade vi på att åka till stan och promenera lite. Givetvis lyckades vi (jag) shoppa också. Något annat hade ju varit otänkbart! Var bland annat inne på Gömstället (igen) och köpte en änglakanin modell lite större som jag sytt fast ett band i och hängt i vagnen nu. Blev så sött så!

Igår var det fn-konsert på skolan och eftersom Cajsa är med i skolkören åkte vi dit och tittade. De var duktiga, men vissa koncentrationssvårigheter förekom.... Typ varför ska man titta på fröken som dirigerar hela tiden när man kan fnissa med kompisen och titta lite på bildspelet bakom ryggen. Men söta och duktiga var de som sagt.

Ikväll är det whiskeykväll för herrarna så aktivitetsnivån på mig lär inte vara så hög här hemma. Men för all del... att gräva ner sig under ett täcke framför tv:n och frossa i choklad ska nog funka alldeles utmärkt. Sen kompenserar vi imorgonkväll med tjejmiddag (ja en söndag)...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0