Som en strandad val!

Börjar bli något trött på detta nu! Vill inte alls vara sjuk utan jag vill vara pigg och orka fixa med en massa ju! Men istället sitter jag här som en strandad val framför tv:n med datorn i knät. Blä! Har precis kommit upp ur ett mysigt bad vilket iofs hjälpte på humöret lite grann.

Blev så besviken igår förresten. Jag var ju på Me & I party förra veckan och beställde bl.a. ett par rosa plyschbyxor som var såååå mysiga och skulle packas ner till bb. Igår kom paketet och mina byxor var slut!!! Fan alltså... Jag ville ju ha dem! Nu får jag ut och leta upp ett par andra mysiga byxor istället. Sköldistrosorna som jag också köpte kom iaf och de är nerpackade nu! Är rätt nöjd med att ha lyckats packa ungefär halva väskan hittills. Gillar att vara ute i god tid helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0