Godmorgon (eller nåt)

Trött är jag i alla fall. Vi höll på med Cajsas rum till halv tolv igår och då har vi ändå bara fått möblerna på plats... Så idag ska jag försöka hinna fiffa lite innan hon kommer hem från skolan, sen får hon själv sortera i och placera sina grejer (gärna rensa ut med!). Det är ju makalösa mängder ungen har! Jisses! Bilder kommer sen när det hänt lite till.

Inatt körde jag med nappinstoppningar på lilla fröken så hon har faktiskt sovit till halv fem i sin egen säng. Skönt att slippa leka boxboll :)

Kommentarer
Postat av: Katja

Grattis till stora tjejen :)

2009-04-01 @ 08:31:28
URL: http://lillagrodden.wordpress.com
Postat av: Elin

Duktig hon var som sov så länge i egna sängen :)



Hoppas att ni får en fin dag!

Kram

2009-04-01 @ 08:35:28
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag har försökt med nappinstoppningar de senaste nätterna men det har inte fungerat, tror att han har varit i en tillväxtperiod. Men natten till idag får han gääääääääärna göra om. Han somnade själv i sin säng 22.30 och vakande inte förrän 3, åt rätt mycket och somnade om strax innan 3.30, och vaknade inte igen förrän 7.30 åt och somnade om, vaknade riktigt 9.15. Nu sover han igen.

Själv så vaknade jag titt som tätt, för jag är van att han äter varannan timme! Han sov i vår säng från 3, men han ligger mellan våra kuddar så jag slipper en massa kickande.

2009-04-01 @ 10:54:55
URL: http://krabba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0