Hemmadag

Vi skulle åkt på picknick idag med våra myskompisar men eftersom vissa (moi) tydligen aldrig lär sig att det inte går att boka upp flera dagar på rad, fick vi avboka istället. Behöver en hemmadag känner jag där vi kan såsa omkring, vila när det behövs och fnula lite i trädgården. Ska ta och gå igenom Matildas kläder och slänga ut lite på Tradera med tror jag.

Jäkla onge! Hon somnade vid tutten här, men när jag lade henne i sängen skulle hon inte nanna! Så nu studsar hon i sin hoppgunga igen, glad som en speleman och mamma gäspar. Mellan fyra och sex i morse har det varit ett ganska frekvent boppande nämligen så jag är inte den piggaste! Hoppas Matilda vill sova om en liten stund så mamma också får nanna en sväng ;)

Kommentarer
Postat av: emma - mamma till meja

hoppas du får lite sömn, och en bra dag :)

2009-04-23 @ 09:08:14
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Skönt att bara ha en "hemma-och-mysa-dag", för det är såna dagar man uppskattar mest :)



Hoppas att sessan snart vill sova så du också får vila lite!



Kram

2009-04-23 @ 09:42:58
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0