Hoppelihopp


Jag har fått en hoppgunga. Fin va!

Eftermiddagen har spenderats i sällskap med Mie och Milo, eftersom vi skulle hämta den hett efterlängtade hoppgungan;) Först fikade vi lite hemma hos dem (nej, inga kakor) och sen körde vi till Funky Babys gårdsbutik.
Det var en mysig liten butik med en massa fina kläder såklart. Jag hade bestämt mig för att en body med körsbär på skulle få följa med oss hem, men väl där bidde det inte så. Den kändes svår i färgen nämligen, mer tomatröd än röd så att säga. Däremot fick en kort bodysuit med matchande strumpor från Katvig följa med oss hem (jag tröstshoppar, saknar min sambo).

Snäckan kommer att bli fin i denna i sommar


Hoppas att de ringer från Babyland snart förresten. Vill ha vår cykelkärra nu ju, när det är fint väder. Och ja, jag har överskridit "Matildabudgeten" BIG TIME denna månad. Flåt honey, men det blev så många stora grejer på en gång ju...


Kommentarer
Postat av: ♥ MammaRussin

hihi.. som jag skrev en gång innan.. jag ligger i svallvågorna och guppar när det gäller shopping ..;)



Du vinner BIG TIME... men attans vad fina saker du hittar och vad kul det är va!!!



kramkram

2009-04-22 @ 19:44:56
URL: http://www.enburkrussin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0