In the middle of the night...

Verkar det som att Matilda skapat sig en ny rutin, nämligen att göra numero dos... Why oh why, undrar mamma! Hon har aldrig bajsat på natten innan så vi har inte behövt gå upp och byta, men det får vi göra nu. ONGE!!! Nåja, efter blöjbyte fick hon tutta och somna om hos mig och sen vaknade hon vid sju-tiden. Hon var så söt och låg och babblade en massa och pillade på sin kanin så vi låg minsann kvar i sängen till åtta! Mysigt värre.

Solen strålar här idag igen så vi får ut och se hur långt våren kommit idag. Tycker det är så härligt att se hur det förändras från dag till dag i princip.

Skickar lite solstrålar till er alla som läser här :)
Nu ska jag titta på "solstrålen" Bengt Frithiofsson!

Kommentarer
Postat av: Elin(Edvinsmamma)

Men lilla gumman då att hon ändrar sina "nödiga" rutiner...hoppas att det är något hon snabbt kommer på att det inte är en bra rutin :)



Kram

2009-04-11 @ 10:01:54
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: ♥ MammaRussin

god morgon gumman!!



haha, ibland har "nöden" inga rutiner vet du!! ;)



kram

2009-04-11 @ 10:04:08
URL: http://www.enburkrussin.blogspot.com
Postat av: Mie och Milo

Det där har jag också fått lida igenom så det ska minsann du också kära syster;-D Antagligen så är det fasta födan som trycker på mer nu än bara det flytande.

Nu har jag paus i ca en halvtimma, bara jag och Milo hemma och han sover...sköööönt med tystnad! Tjejer i 10 års åldern som är reeeelativt aktiva;-) kan vara lite påfrestande..hihi.

Vad häftigt med alla barnen fotot, man ser verkligen släktdragen hos de olika:) Som Filip har ändrat utseende egentligen, han är ju riktigt grabbig nu, inte lille sockersöta gossen mer, ja söt ändå men du förstår vad jag menar:)



Nu ska jag betala en Nova star mössa från tradera:)

Kram

2009-04-11 @ 10:31:39
Postat av: Elin(Edvinsmamma)

Tycker jag absolut att du ska testa dig på! :)

Kram

2009-04-11 @ 10:37:51
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0