Lite kul

Fick detta på mailen, men gitter inte maila runt den utan lägger det här istället och "utmanar" er som läser att svara på frågorna:)

1.     När gick du upp idag? 07.30  
2.     Diamanter eller pärlor? Diamanter  
3.     Senaste filmen du såg? Hmmm... Harry Potter?
4.     Favorit tv-program? Familjen Annorlunda var ju kul, annars gillar jag inredningsprogram av olika slag. CSI brukar jag också se
5.     Vad åt du till frukost? Ett glas yoghurt och kaffe...  
6.     Vad är ditt/dina andranamn? Anja  
7.     Din favoritmat? Rökt lax med färsk pasta och stuvad spenat mmmmm  
8.     Vilken mat gillar du inte? Blod och inälvsmat URRK! 
9.     Vilken är din favorit cd för tillfället? Blir mycket Spotify för tillfället...   
10.   Vilken bil kör du? Volvo XC90.  
11.    Vilken är din favoritmacka? Räkmackan hos Heaven 23 (Gothia) 
12.   Vilka mänskliga drag kan du bara inte med? Falskhet  
13.   Vilka är dina favoritkläder? Jeans   
14.   Om du fick åka vart du ville var skulle det bli då? Hmmm, vet inte, trivs så bra hemma!  
15.   Favoritklädmärke? Har nog inget favoritmärke faktiskt. Skulle vara Molo i barnkläder :)  
16.   Var vill du dra dig tillbaka? Ingen aning!  
17.   Favorit tid på dygnet? Det är rätt skönt på kvällarna när alla barn gått och lagt sig och lugnet infinner sig, samtidigt som förmiddagar med Matilda är så supermysiga. Fast varje tid på dygnet har något som jag gillar!  
18.   Var e du född? Hbg  
19.   Vilken är din favorit sport att titta på? Sport? Kan man äta det? Skidskytte och friidrott är iofs rätt kul att se och hockey eftersom sonen spelar det.  
20.   Vem tror du inte sänder detta tillbaka? ...  
21.   Vem tror du skickar tillbaks först? ...  
22.   Coca Cola eller Pepsi? Varken eller! *ryser*  
23.   Fotboll eller ishockey? Hockey då såklart! 
24.   Är du en morgonmänniska eller nattuggla? Måste svara som min lillasyster här... Inget av det! Släktdrag månne?  
25.   Pedikyr eller manikyr? Manikyr  
26.   Några spännande nyheter att berätta för oss? Nej, det tror jag inte. 
27.   Vad ville du bli när du var liten? Laboratorieassistent...  
28.   Bästa barndomsminne? Att jag fick vara hos mormor och morfar på landet när mamma och pappa jobbade  
29.   Varit i Afrika? Nope  
30.   Någonsin rullat in någon i toapapper? Möjligt att det har hänt vid något tillfälle ja...  
31.   Varit med om en bilolycka? Japp  
32.   Favorit dag i veckan? Fredag  
33.   Favoritblomma? Älskar liljekonvalj 
34.   Favorit snabbmatsrestaurang? Snabbmatsrestaurang och favorit kändes inte som en bra kombination, men om jag måste välja så blir det väl Max då. 
35.   Äger du en cykel? KLART!  
36.   Vem fick du senaste mailet ifrån? Blogg.se :) 
37.   I vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort? Jag får inte lov att ha kreditkort! Men Spirit hade ju varit trevligt ;)
38.   Läggdax? Runt tio-elva  
39.  Vems svar är du mest nyfiken på? ...  
40.   Senaste personen du delade middag med? Min mysiga sambo såklart!  
41.   Vad sysslar du med just nu? Ja... sitter fortfarande i soffan och ugglar :)  
42.   Favorit färg? Om jag bara ska välja en så blir det röd... eller grön... eller svart... vit... Nej, kan nog inte välja...  
43.   Hur många tatueringar? 3  
44.   Hur många sänder du detta mailet till? Ingen eftersom jag lägger det i bloggen!

Kommentarer
Postat av: Susan

Sånt här tycker jag är kul så ska göra den på en gång=)



Kramar

2009-04-13 @ 19:51:08
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/
Postat av: (lilla)SysterYster

Jepp, det här med punkt 24... absolut ett släktdrag... från den "Nilssonska" sidan har jag konstaterat!!! E ju gott o sussa både lite då och då.... :D

2009-04-16 @ 09:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0