Mätt och glad!

Sambon gjorde en "sallad" på tonfisk, ägg, majs och varm spenat till middag här. Sablar vad nice det var! Nu står magen än en gång i fyra hörn. Uj uj uj. Har ni några fina GI-recept förresten får ni gärna skicka dem till mig :)

Oh, vill ni höra något bra? M kom på att vi har Photoshop här hemma (förvisso inte den senaste, men det gör inget så här till att börja med ju) så nu kan jag önska mig något annat i födelsedagspresent *jippi* Kan ni gissa vad jag ska roa mig med resten av kvällen;) Leta upp, installera och mecka med Photoshop och givetvis titta in och läsa hos er.

Kommentarer
Postat av: Susan

Ja klart...hade ju varit superskoj=)



Kramar

2009-04-28 @ 20:08:06
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/
Postat av: Susan

Det är jättekul att pilla i PS....man lär sig snabbt=)

2009-04-28 @ 20:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0