Mätt!

Min mage står i fyra hörn känns det som. Vi "firade" påskafton hos Micke syster med knytis. Vi började med silltårta som var såååå god så att man tog två gånger... bara det hade ju räckt som måltid... Sen serverades grillad oxfilé med puré tricolore (puré i tre olika färger, gjorda på morot, broccoli och potatis/palsternacka )och en grönpepparsås. Grymt gott även det och givetvis slank det ner mer än vad som behövdes för mättnaden! Till efterrätt blev det ostkaka med sylt och grädde... I rest my case! Jag har fått i mig energi för en hel vecka nu ju! Synd att det inte märks rent mättnadsmässigt i en vecka bara. Nu måste jag vara duktig och äta nyttigt och röra mig bra annars kommer det att bli väldigt svårt att komma i brudklänningen i september! Ikväll tänker jag däremot inte vara duktig utan jag kommer att sitta här som en övergödd padda en stund till och därefter är det el bingo som får härbärgera min lekamen.
Ny dag och nya tag imorgon!

Kommentarer
Postat av: emma

så kände jag också mej efter middagen igår :)

vad kul att ni ska gifta er! vi planerar bröllop i juni 2010 :)

2009-04-12 @ 07:52:13
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0