Planen för dagen

Jaaaa! Solen tittar fram idag med. Såg lite väl molnigt ut när vi vaknade. Hemskt vad man blivit bortskämd med det fina vädret:) Idag står shopping- och fikadejt med Sophie och Tristan på programmet. Mysigt! Jag behöver lite fler kortärmade bodies till lilla damen märkte jag i morse. De flesta är i 62 nämligen och det är preciiis att de går att få på henne.Sen är det mer trädgårdsarbete och ett besök på Plantagen igen, som gäller.

Sonen är hemma från skolan idag då han mådde dåligt och kändes småfebrig, så nu tittar han och Matilda på Barnkanalen och jag ska passa på att göra vid mig.

Kommentarer
Postat av: sicka

Åh va mysigt både med fikadejt å trädgårdsfix! :)Lilla sötnöten ser ut å trivas i vårvädret...ja Matilda oxå kanske? haha

Jo det är kålrot jag blandar ihop det med, jag klöks av rotmos-lukt :(

Men palsternacka äter man väl så sällan själv? Inget minne av att jag ätit det alls, möjligen i nån rotsaksgratäng omedvetet ;)

Ska bli kul å se om han äter det, blandade morot och palsternacka. Ha de gott go'vänner! kram från Sicka å Eddieboy

2009-04-21 @ 09:30:32
URL: http://sicka.blogg.se/
Postat av: ♥ MammaRussin

god morgon gumman...



här är jag med igen, ni i bloggvärlden.. jisses vilken dust vi hade här hemma igår.. usch , det är inte roligt alls..:(



men nu har molnen dragit förbi hoppas jag..;)



hoppas din pöjk kryar på sig och du får en trevlig fika stund!! kram

2009-04-21 @ 11:32:04
URL: http://www.enburkrussin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0