Shopomanen

Nej, jag har inte shoppat mer, men jag skulle så gärna vilja :) Har suttit och kollat på skor på Tradera till Matilda och jag hittade ett par röda Converse! Hur sött hade inte det varit på mammas lilla skrutta. Auktionen går ut imorgon så jag ska kolla då vad den är uppe i om det kan vara intressant att lägga ett bud.

Sen var det ju det där med jeans... skulle gärna vilja ha ett par i stl 68 till henne, men inte med en massa brodyr på och inte likadana PoP-jeans som hon har...  Letar, letar... Besvärlig? Jaaaa! Men sån är jag. Eller man kanske ska skippa "långjeans" och satsa på capri-jeans? Ni ser vilka problem jag har va?

Skämt åsido, men jag måste ju fokusera på något annat än att det är jobbigt att M är iväg.

Nähä, nu lockar sängen lite. "Ciiiilia kooooom till mig"

Kommentarer
Postat av: ♥ MammaRussin

haha..

hoppas du kom till sängen.. :)



jag skulle sattsa på capri jeans isl.. sommarn är ju på intågande ..:)



kram

2009-04-23 @ 08:07:34
URL: http://www.enburkrussin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0