Shoppingrundan avklarad!

Sådär ja, nu är mina stora fina töser nyekiperade. Vi hittade en massa snygga kläder på HM så i princip allt handlades där. Sen blev det en runda på Stadium där de fick vars ett par skor och Cajsa fick en jacka och sen blev det ett par jeans till Emma på Kapp-Ahl med. Mystöserna! Älskar att handla till dem! Matilda fick 2 plastade haklappar så nu kan det kladdas loss i maten :D Lillsnäckan var minsann vaken när vi gick i stan idag så hon fick sitta lite på armen och kolla läget. Lilla nyfiken i en strut!

Måste säga att personalen på Stadium är super! Jag vågar inte ta vagnen ner i rulltrappan när Matilda ligger i den, så en i personalen tog vagnen också hade jag Matilda på armen (det finns hiss, men dörren ut till den är låst och hon hade inte nycklarna på sig). Sånt gillar vi!

När vi kom hem hittade vi grabbarna på uterummet körandes bilbana! Det var inte igår den var framme minsann så jag har lovat att den kan få vara framme ett tag i alla fall. Nu har de studsat ut på gatan för att spela bandy allihop (utom Cajsa) så nu har lugnet infunnit sig här inne och jag ska vila lilla örat och mysa med snuttan liten stund! Rätt skönt och välbehövligt att göra det med :)

Kommentarer
Postat av: Susan

Kul att ni hittade en massa fint=)



Kramar

2009-04-06 @ 17:43:11
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0