Sista natten

Imorgon kommer mitt hjärta hem till mig igen så det är sista natten som jag sover själv. Jag är otroligt stolt över mig själv som har hanterat det bra mycket bättre denna gång än tidigare, men fy vad det ändå varit jobbigt. Möjligt att det finns folk som tycker att jag är tramsig, men jag är i full rätt till det baserat på tidigare händelser i livet och min sambo har full förståelse för varför jag mår som jag gör och gör sitt bästa för att hjälpa mig. (Love you honey)

Det var trevligt att bli bjuden på middag idag i alla fall. Ugnspannkaka med fläsk och lilla ölen till det. Mycket gott! Sen var det såklart kul att få snacka lite skit med :) Cajsa blev hämtad av sin pappa en runda så det bidde bara jag och Matilda som traskade hem sen. Väl hemma passade jag på att röja och städa upp ordentligt inför morgondagen när Matilda somnat och nu har jag precis smällt i mig en tallrik glass... Inte riktigt bra... Men jag har gått mycket idag så vi får hoppas det väger upp det hela!

Har ropat in en ny Nova Star-kjol till Matilda på Tradera idag till ett betydligt vettigare pris än i butik. Sånt får mig att känna mig lite nöjd. Sen har jag även slängt  ut en hög auktioner med. Hoppas att de går bra så att vi får in lite pengar nu när "Matildabudgeten" är övertrasserad... hihi! Måste ringa Babyland imorgon förresten och höra hur det går med den stackars cykelkärran. Vill ha hem den NU!


Titta! Nu kan jag leka med mina saker också!
Länge leve min Stokke Play Tray, eftersom mammas och pappas matbord är så högt!

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin med Filippa

Var köpte du din Stokke play tray?



Kram

2009-04-23 @ 22:40:03
URL: http://filippalinnea.blogspot.com/
Postat av: emelie o elliott

skönt o höra att magen blev bättre. Elliott har alltid bajsat varannan dag typ sedaan han var liiten då han ätit nan hela tiden. Jag såg ju att han försökte o klämma ut igår när han låg på skötbordet, och jag har ju hört att om man stoppar in en febertermometer så kan de hjälpa, så jag gjorde det. O shit va mkt bajj de blev sen..hihi! Det var verkligen ett bra hjälpmedel. fast de va juinte sån konsistens som de brukar, va ju hårdare.. haha. ska sluta prata bajs nu.

Va händer i helgen? kramis

2009-04-24 @ 07:59:55
URL: http://emlisch.blogg.se/
Postat av: emma - mamma till meja

så skönt att han kommer hem nu :) ska ni hitta på något speciellt i helgen, eller bara mysa?

2009-04-24 @ 08:02:53
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0