Underbara lördag!

Vilket härligt väder det är idag! Vi har varit ute hela dagen och det är så varmt och skönt. I förmiddags satt jag i morgonrock och drack kaffe när jag skulle få Matilda till att vila ute i vagnen. Helt underbart! Passade på att klippa ner våra yviga klängrosor och räfsa lite löv idag och Micke är duktig och fixar med grejer till båten. Det är ju rätt bra om den är fräsch om vi ska lyckas sälja den!


En annan sak som är härlig med våren är att barnen kan vara ute och leka en massa. Just nu har vi en hel hög ungar på studsmattan som turas om att göra kullerbyttor och volter. Vad sägs om detta? (Och ja, jag blir lite lätt nervös när de håller på!) Det är min bonus på första bilden och hennes kompis på andra. De andra sitter mest och tittar på. (Förståndigt!)
 


Liten bild på söt med idag kanske? Vi har tagit bort mjukliften från vagnen nu och har bara åkpåsen i sittdelen. Stora tösen! (eller nja, inte riktigt men ändå!)


Dagens sportnytt: Fille är på hockeycup i Kungälv denna helg och kommer hem imorgon. Hittills har det väl inte gått så lysande, tre förluster och en vinst. Efter denna helg är hockeyn sluuuuut för säsongen! JAAAA! Viiila!
Missförstå mig inte nu, jag tycker det är skitkul att han spelar hockey och är duktig, men i slutet av säsongen är man trött på eländet som förälder, eftersom det är så intensivt.

Nu är det snart dags att snygga till sig lite. Kalas ikväll igen ju!

Kommentarer
Postat av: Susan

Aha...på det viset=)



Eliott fyller 3 nu i juni, Stella blir 1½ nu i april och sen har vi sambons dotter som fyller 14.



Hoppas att ni får kul på kalaset ikväll.



Kram

2009-04-04 @ 16:18:29
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/
Postat av: Maria

Vilken liten söt :-)

En till familj med många barn :-)



Våra är 23, 21, 21, 19, 13, 6 och 1 1/2 år....

Vad mysigt att bo i hus...Härligt med trädgård..



Ha en härlig helg..

2009-04-04 @ 16:35:53
URL: http://www.forsnetblogg.se/Maria

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0