Paddan har landat!

Det var ju värst vad tiden bara springer ifrån en! Nu har ju hela söndagen gått och paddan har landat i soffan framför Wipeout. Me like! Totalt intelligensbefriad underhållning, vad mer kan man begära en söndagkväll?

Jag och Matilda fick ju som sagt gå och simma själva idag eftersom det krockade med annat. Uj vad bökigt när man skulle fixa med allt själv. Även om det är jag som har henne i omklädningsrummet annars också, så var där ett antal moment som blev lite besvärliga utan pappsen. Vi redade dock ut det och mysigt var det att bada som alltid. Som tur är har man ju snälla badkompisar med så vi slapp använda en begagnad blöja efteråt... Eftersom det var tre veckor sedan jag packade väskan och inte kollade den innan vi gick hemifrån sprang jag ifrån just blöja. Reaktionen när jag kom på det blev såklart "Skiiiiit också!!!!"

När vi simmat klart var det dags för en rask promenad hem och väl hemma var jag ABSOLUT vrålhungrig! Bad först och promenad på det... uj uj stackars lilla magen! Hemma serverades det fiskbullar till lunch :S Gillar vi inte konsistensen på, men i dåvarande läge åt jag vad som helst. Sen var det bara att slänga sig i bilen och fara iväg på Cajsas gympauppvisning. Det var alla trupperna från minstingarna till elittrupperna som visade upp sig. Så jäkla kul att titta på, blir alltid superimponerad av hur de fjongar iväg. Det var kul att se hur Cajsa utvecklats med. Min lilla tjoffsa är ju inte den smidigaste men kullerbyttorna och trampett gick bra.

Matilda har småtuttat hela eftermiddagen då det blev lite mycket med gympauppvisning efter att man simmat och när vi kom hem gick både hon och jag och lade oss. Det är så skönt att lägga sig en stund med lillstumpan på eftermiddagen.

Nu ska jag fokusera på att föra över låtar till sonens mobil och kika in hos er andra.

Hoppas ni haft det bra idag!

Kommentarer
Postat av: malin

Go kväll!:)



Jo, sandlåda är lite roligt. Och den blir väl ännu roligare i samma tackt som han blir äldre. Inte när han är femton kanske;) men you now what I mean.:)



Kram kram.

2009-04-19 @ 21:42:25
URL: http://wahlshalsobar.blogg.se/
Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Va mysigt med bad varje söndag! :)



Här äter både jag och Edvin fiskbullar ofta...men alltid till lunch eftersom min sambo inte alls äter det :)



Kramar

2009-04-19 @ 21:58:22
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0