Lite mer måndag


Nya fina haklappen vi köpte idag. Röd med vita prickar som så mycket annat till Matilda...


Ska bli spännande att se om hon sover lika bra inatt som igår. Det verkar som om gröten gör att hon håller sig lite längre innan hon vill ha mat på natten och jag kan ju inte påstå att jag klagar över någon egen sovtimme till om nätterna. Lilla skruttan. Pappsen har målat taket på hennes blivande rum ikväll så får vi se om jag har tid, lust och ork att ta tag i väggarna imorgon eller jag får för mig att hitta på något helt annat! Det beror kanske lite på väder och humör :) Jag har vissa monstertendenser denna vecka... *suck*

Mitt lilla hjärta var allt bra trött ikväll, hon har ju inte sovit några längre stunder på dagen idag, så under grötandet var hon lite lätt ilsk här. Damen har humör emellanåt och jag kunde inte låta bli att skratta åt henne när hon illvråla, kastade sig över skeden, åt och sen illvrålade igen. Stollan, men när man fick bada en stund blev det bra och när pyjamasen kom på var hon lilla mys igen.




Trött liten söt




Kommentarer
Postat av: malin

Gò kväll!



Jätte fint badrum! Gillar bodyn(heter det visst) på din blogg jätte mycket, go! Lugna fina färger.

Känner igen det där trötthungriga sked anfallande kvällsätandet!:) Men hemskt söt hon me! Dom är ju så gosiga så man bara vill äta upp dem! Tänk att man hade sån tur!

Ja, visst blev min gamla säng fin när vi pimpade den!:)



Kram Ma.

2009-04-06 @ 22:53:57
URL: http://wahlshalsobar.blogg.se/
Postat av: Katja

Man riktigt ser hur trött hon är i ögonen :) sötnos!

2009-04-07 @ 08:17:35
URL: http://lillagrodden.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0