Dagen som gick


Ge mig mat innan jag käkar upp haklappen!


Veckans lunch= Potatis,morot och broccolipuré
Serveras med vatten och AD-droppar och katrinplommon till efterrätt


Mums fillibabba!


Jag vet, jag vet, jag skulle inte... Men kunde inte låta bli dessa ju!
Sista paret och nedsatt pris!


På babycafé med en kavaljer på varje sida!


Ja det var ju också en dag att välja för att gå på babycafé... Det var nämligen ingen vanlig sångstund idag utan babygudstjänst... Så vi har fått oss en dos helighet igen! Hur som helst hade vi trevligt. Det är ju alltid kul att träffa flicksen med bebisar :) På vägen dit passade ju jag och Matilda på att ta en vända på stan i jakten på presenter. Vi hade halv framgång, dvs vi fick köpt present till Fill (kan inte skriva vad eftersom man aldrig vet vem som tjuvläser) men inte till Micke. Jag har inte den blekaste aning om vad jag ska köpa till honom heller. Förslag mottages tacksamt!

Efter caféandet kom pappsen och plockade upp oss vilket uppskattades! Buss i all ära, men det är betydligt behagligare att bli hämtad och slippa bussbyten.

Nu har vi precis ätit kycklingfilé med pesto på och tomat/mozzarella-sallad. Supergott! Resten av kvällen kommer troligtvis att spenderas avslappnad i soffan. För tillfälllet har jag en sovande Matilda i famnen så jag ska ta och snusa lite på henne nu.  

Kommentarer
Postat av: Mie och Milo

Vilka perfekta små skossingar, det är sådana babyskor va? Roligt att du hittade vita med rött på för du ville ju ha rött! Moster Mie har också fått skor idag:). Kul med babycafé, sådant har jag aldrig varit på fast öf påminner kanske om det?

God middag ni fick idag!

Kram

2009-04-27 @ 19:13:55
URL: http://miemilo.blogspot.com/
Postat av: malin

Låter som en bra dag! Himmla god mat!



Kramisar Ma.

2009-04-27 @ 20:11:26
URL: http://wahlshalsobar.blogg.se/
Postat av: ♥ MammaRussin

åhh vilka söta nike skor!! klart du inte kunde motstå dom..;) KRAM

2009-04-27 @ 21:02:23
URL: http://www.enburkrussin.blogspot.com
Postat av: Angelica

Mysigt ni verkat ha det =) själv har man lullat runt runt runt och fått en smärre allergichock på köpet.

2009-04-27 @ 23:07:56
URL: http://frubegovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0