Utmanad! (Igen?)

Jag har blivit utmanad av Mamma Russin!

Utmaningen består av att man ska svara på nedanstående frågor, sen utmana ytterligare 4 stycken och även tala om för dom att dom är utmanade.

Fråga 1. Vilken mat äter du oftast?
Det blir mycket "enkel" och relativt snabblagad mat här typ pasta med köttfärssås, falukorv i ugn och dylikt. Vardagsmat så att säga!

Fråga 2. När du är på kalas,är du den som sitter kvar eller den som hjälper till att duka av?
Det beror på vem man är på kalas hos! Fast just nu sitter jag oftast kvar eftersom jag i regel har ett litet troll i famnen :)

Fråga 3. Var sitter du helst när du bloggar?
I mitt sköna nersuttna hörn i soffan.

Fråga 4. Köper du ofta trisslotter?
Nope, i princip aldrig.

Fråga 5. I vilken stad eller land har du haft din semester?
Förra året semestrade vi med barn utanför Sunny Beach i Bulgarien och utan barn i Florens i Italien. 
 
Fråga 6. Vilken tv-kanal tittar du helst på?
Jag tittar övervägande på tv4 för tillfället tror jag.

Jag utmanar: Emma o Skrutten, Milo och Mies krypin, Lillagroddens weblog, Fru Begovic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0