Kusinträff på Center Syd

Vaknade vid sju i morse efter att ha haft en bra natt där madam inte kom över förrän halv fyra. Mamsens rygg uppskattar verkligen att få ha bingen för sig själv;) men mamsen i sig tycker det är sååå mysigt när snuttan kommer över. Love my little princess! Nåväl, efter en god natts sömn var man på g för lite shopping och fika med syster yster, men innan vi ens hann i väg så lyckades jag banne mig med konststycket att dammsuga två gånger! Hur i hela h-vete kan det bli så skitigt??? Nåväl halv ett träffade vi Mie och Milo på Center Syd i alla fall. Första butiken som besöktes var bokhandeln och det slank ner fyra böcker till stumpan, Pippi Piggelin, Aj, sa Tigris, Snölyktor & Smultronstrån och Gissa hur mycket jag tycker om dig. Jag vet, hon är liite liten för dem än, men de var så söta:) Därefter besöktes PoP och BR innan det var dags för maaaat i form av wraps (min med tonfisk) och en latte. Matilda provsatt en barnstol med idag, men hon var så trött så det blev inte långvarigt. Lyckades i alla fall fånga kusinerna Bubbelblås på bild!


Efter fikan gick vi ett litet varv till, givetvis inom Lush för att köpa bubbelbitar, sen åkte vi hem en sväng till M & M eftersom jag där fanns ett par hängslejeans till Matilda. Vi fick även låna en jättefin overall från Ei sikke lei, lila med igelkottar på så vi kan variera oss från Tummen lite! Det slank minsann ner lite kaffe och en bit äppelkaka med... Oj då... När vi skulle åka hem var det däremot nära att Matilda stannade kvar, eftersom hon fastnade i mosters famn när mamma klädde på sig!


Hemma provade vi jeansen, men de är lite väl stora trots att de är i stl 62... Här tillsammans med mammas gamla t-shirt

   


Sova på dagen är fortfarande inget vidare om det inte är i mammas famn så där är damen parkerad just nu... Tur att hon somnar snällt på kvällarna i alla fall (peppar peppar) Har fått hem en hög foto idag så ikväll ska jag sätta mig och skriva tackkort för dopet. Om jag hinner ska jag börja joxa lite med M-kudden med i kväll. Vi får la se vad som hinns med innan det är tid att stänga tittorna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0