En dag med Tjorvas



Vaknar i mammas och pappas säng. Mysigt!



Uppfräschning och påklädning på ett av favoritställena, skötbordet.



Redo för en ny dags aktiviteter som kan vara allt från hemmamys till att vara ute på vift hela dagen!



Idag åkte vi till stan. Vi skulle egentligen bara köpa doppresent till Tilda, men det slank visst ner lite leksaker till mig med! Grisen är med pipljud och en sån har mamma letat efter överallt men eftersom hon inte hittat någon bestämde hon sig för att köpa en Kalikåmask som skallrar istället (den glada och sura gubben fick följa med hem i samma veva). Såklart hittade hon då grisen i nästa affär...



Promenad med lilla vovven och vagnen är inte helt lätt alla gånger men det går bättre och bättre tycker mamma. Idag skällde hon inte alls mycket, mamma alltså.



Lite bus och lek är alltid kul på eftermiddagen. Här med nya pompisen :)
Idag skrattade jag för första gången på riktigt, med ett sånt där härligt kluckande ljud ända nere i från magen som alla vuxna gillar. Mamma började nästan att gråta av lycka.



Trött tös tar en liten lur i mammas och pappas säng (den är skönast!)



Efter en lång dag tycker jag om att ta ett mysigt bad innan jag går och lägger mig. Ibland badar jag i handfatet och i bland i badkaret, lite beroende på hur trött jag är. Har jag riktig tur hoppar mamma också ner i badet och då är det absolut supermysigt!



Färdigbadad



Åter i min mysiga pyjamas. Nu är det bara en sak som fattas innan jag kan somna...



...kvällsboppningen!

Gonatt!

Ps: Mamma kom över 10000 steg idag med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0