Februari

Idag börjar vi gå med stegräknare! Målet till att börja med är att komma upp i 10000 steg om dagen. Om man sen kan kombinera det med att låta bli allt det där goda man stoppar i sig så kan man kanske bli av med något kilo. Tänker dock inte plåga mig, blir jag sugen på något gott så tänker jag bejaka det emellanåt, annars blir det ju bara jobbigt. Den enorma glassportionen klockan nio på kvällen kan ju dock vara lämplig att avstå från...

Helgen har varit lugn här, tittat på skräp-tv och ätit gott typ. Hade lite ont i halsen i lördags och igår, men det verkar ha släppt nu. På grund av min onda hals hoppade jag över att bada igår utan det fick pappa och Matilda göra själva så tittade jag på.

Nu har jag en liten dam som pockar på uppmärksamhet så... Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0