Måste gnälla nu!

Tid att använda bloggen för att ösa ur mig galla och ja, jag vet att det finns de som har de värre, om någon nu skulle tycka att jag är patetisk i mitt gnäll. Så då börjar vi.

Jag är såååå trött på hur jag ser ut. Blek som ett spöke, degmage och en lugg som är på utväxt. Ovanpå detta så består min garderob till 99,9 % av urtvättade kläder, kläder som är pre-graviditet dvs för små och kläder som införskaffades under graviditeten och alltså är för stora. Jag ser således ut som årets fågelskrämma i Beetlejuice´s trädgård. I morgon ska jag i alla fall ta tag i garderoben och rensa ur den rejält. Sen ska jag göra en lista med vad jag behöver i klädväg.

Jag är såååå trött på hundeländet som dekorerar hemmet i päls för tillfället. Tilltalar mig inte ett dugg.

Sen måste jag även få meddela att jag tycker att det här fenomenet Kick-off är absolut tvärvidrigt eftersom det uppenbarligen måste ligga över helger (torsdag-söndag)! Konferens ingår i dessa kick-offer... En halv fredag... Hallå, hur mycket hinner vi umgås i veckorna? Då tar ju jobbet mesta av tiden. Helgerna är ju de bästa som finns när vi kan hitta på saker tillsammans eller bara mysa. Men, men, jag och Matilda får mysa själv den helgen.

BLÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!

Kommentarer
Postat av: Syster Mie

Hallå där! Du ser inte alls tråkig ut, vad är det för trams, det är bara hormoner som stället till det i lilla hjärnkontoret, sådana har jag också med jämna mellanrum. Du ser långt mycket fräshare ut än mej tycker jag, du är smal och kan köpa snygga jeans och ha toppar som inte måste köpas på specialavd. Håret kan du lätt fixa, en lugg är inget svårt, fram med saxen, så gör jag:) Det blev ju skitsnyggt i färgerna när du slingade/färgade det. Blek, ja men vem är inte det nu. Jag gick och köpte mej en brunfärgade gel på apoteket som värmer upp tonen lite utan att se ut som en brunkräm/foundation. Vi ska åka till Ullared med en övernattning ihop med mamma och Bengt om ca 3 veckor(har inte bokat än) det är kanske något ni skulle hängt med på? Pappa och Eva är kanske också roade? Då kan du shoppa lite som inte är så dyrt, en nödlösning som kan få upp humöret:) kram på dej hjärtat!

2009-02-18 @ 09:18:33
Postat av: sicka

Jag kan inte annat än stämma in i ditt gnäll! Ska vi bilda gnällkör?haha...

Kläder får vänta lite i mitt fall känner jag, men blekheten ska jag försöka få ordning lite på ikväll.

JAG tycker iaf att du är skit-fräsch...man får ju dålig självkänsla när man jämför oss båda goddamn it! ;)

Skit-fräsch? Hmm...bra ordval...NOT! Hot mama passar bättre! :) kram på´re

2009-02-18 @ 11:29:27
URL: http://sicka.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag kan inte annat än stämma in i ditt gnäll! Ska vi bilda gnällkör?haha...

Kläder får vänta lite i mitt fall känner jag, men blekheten ska jag försöka få ordning lite på ikväll.

JAG tycker iaf att du är skit-fräsch...man får ju dålig självkänsla när man jämför oss båda goddamn it! ;)

Skit-fräsch? Hmm...bra ordval...NOT! Hot mama passar bättre! :) kram på´re

2009-02-18 @ 11:30:24
Postat av: sicka

gahh...jäkla blogg.se till å va knas då...

2009-02-18 @ 11:31:11
URL: http://sicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0