Så här ska det ju vara!

I söndags botaniserade jag lite hemma hos mina föräldrar och fick, bland annat, med mig min gamla barnstol hem. Den är en mycket finurlig historia som funkar som stol och gunga. Problemet var bara att jag inte fick rätt på den, så finurlig är den. Nu har i alla fall mina föräldrar varit här och vips, så fick vi rätt på den. De visste ju hur man skulle göra med den och nu kan Matilda sitta med vid bordet när vi äter :) Lysande!


Är den inte häftig? Annorlunda om inget annat;) Matilda var mycket nöjd när hon satt i den medan vi fikade.


Kommentarer
Postat av: Mie

Ohhhh flashbacks!!! den har vi också lånat till våra barn ju:)och det är ju ett tag sedan! Mycket smart historia som användes flitigt som både gunga och stol. Tänk att den lever än:) Härligt!

Kramkram

2009-02-18 @ 19:46:52
Postat av: Sofie

Sååå cool, helt avis:) Hon ser mycket nöjd ut på bilden:)

Hehe i vårt kök får det väl bli ikeas 99:- stol

Kram

2009-02-19 @ 08:31:08
URL: http://sofiesofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0