Slappedag

Idag har vi inte gjort många knop. Mest myst, pratat med trevliga människor på msn och shoppat på Tradera:) Ropade in en rosa KikKid-overall för 77 kronor. Mycket nöjd kan jag meddela. En hallonröd Ubang-dress är också på väg in i hemmet. Ja, hon har mycket kläder men de går banne mig åt härhemma! Vi har även pengar som är på väg in från auktioner vi sålt/håller på att sälja. Jag finansierar med andra ord mitt traderande, till viss del, på Tradera!

I posten idag kom sängkläder till Matilda som hon ska ha i spjälsängen när det är dags för den. Tills dess har vi det som lektäcke på golvet och så här nöjd blev man med det:


Jag ska villigt erkänna att min syster inspirerar mig en del i mina inköp;) Milo har ju också Molntäcke fast grönt... Hoppas att detta är ok syster! Hade det inte varit för dig hade jag nog inte upptäckt alla de här fina klädmärkena heller!

Ikväll är det tid för föräldramöte i Filles klass.

Kommentarer
Postat av: Mie

Hihi, bara jag inte har dåligt inflytande så är det helt ok:)Molnpåslakansetet är dösnyggt och håller så fint i färgerna när man tvåttar och tumlar det.



Jag har heller inte varit så mycket för märkeskläder förr men då hade vi inte råd till det med tre småbarn. Nu är det andra tider och jag gör ju också som du, finansierar med Tradera. Egenligen är det sjukt att man kan vinna en auktion av ett plagg som man använder och sedan säljer igen och då får mer än man gett för det! Och just babykläder slits ju inte och är det då kvalitet så blir det inte heller tvättblekt eller nopprigt, perfect:) Så tradera du på bara;-D

2009-02-10 @ 17:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0