Fina kläder och fika (igen!)

Vilka fina kläder det låg i postlådan idag när vi kom hem från stan! Både Kik Kid-klänningen och overallen hade kommit. Superfina! Mycket finare i färgerna än de var på fotona. Vi hade även fått våra dregelhaklapp/scarfarna som även de var fina. Lite stora kanske, men funkar.

Jag har kommit på att jag vill ha en mugghållare till vagnen. Ingen Stroller Holder, gillar inte att de är vita, utan det lutar mer åt en sån här:


Dagens stadsbesök var mycket trevligt. Alltid kul att umgås med A & J! Tristan med mamma kunde tyvärr inte följa med idag. Det blev lite springa i affärer och mycket fika:) Kan inte förstå detta fenomen... Jag ville ha tag på lite fina Alla Hjärtans dag-prylar till dopet, men det enda jag fick tag på var ballonger och godis... Efter vår minimala shopping var vi (såklart) hungriga och sugna på semlor, så vi begav oss till Åhléns. Ett tag var våra små bebisar också väldigt pigga och vakna och fick sitta i knäet. Tyvärr blev det inget foto på det, men när vi var nyanlända på Åhléns café såg det ut så
här i möblerandet av barnvagnar... Man vill ju inte ställa vagnarna flera meter bort när skatterna ligger och sussar.


Matilda har inte alls varit intresserad av att sova utan sin mamma idag heller, vilket innebär att hon varit vaken största delen av dagen. Nu verkar det dock som att hon kommit till ro och somnat i sin vagga och förhoppningsvis sussar hon sött ett bra tag till så min rygg får lite vila.

Imorgon är en ny dag och en ny fika:) och till alla er som undrar om jag inte har ett dop att fixa inför, så är det så att nej, jag har inget jag kan göra direkt imorgon. Alltså tänker jag mammafika i lugn och ro :D

Kommentarer
Postat av: Mie

Rolig brevlåda igår ser jag:) Jag fick molomössan men den hade inte samma nyans på stjärnorna som overallen men det funkar ändå. Bobux skorna kan du läsa i bloggen om;-D

Lilla Matilda är kanske i en ny tillväxtfas eftersom hon är en klängapa:)det är många faser man ska igenom den första tiden tycker jag. Milo har varit jobbig inatt igen och idag ringer jag nog BVC och rådfrågar om hans hosta och luftrör. kram och ha en ny trevlig fikadag:)

2009-02-12 @ 09:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0