Vår på g?

Tala om väderväxlingar. Fin vinter med en massa snö ena dagen och nästa dag poff ingen snö alls men soligt och varmt. Är det vår på g tro? Å andra sidan så mars brukar ju kännetecknas av väderväxlingar till höger och vänster så det är väl som det ska vara. Tog i alla fall en långpromenad idag i det fina vädret. Så varmt och skönt och jag fick hämtat mina tyger. Två flugor i en smäll alltså. Nu är frågan bara vad ska jag göra med mina tyger. Jag kan ju inte sy gardiner till Matilda av allt detta... Lite mysiga kuddar till hennes rum med kanske? Ska försöka ge mig på att göra en M-kudde. Blir den bra kanske jag fortsätter med A,T,I,L,D,A :) Såg att man gjort barnens namn i kuddar på något inredningsprogram för ett tag sedan.


Hela eftermiddagen har jag haft en dam som INTE ska sova. Söt är hon, men ack vad mamsen blir trött i ryggen av detta skumpandet och bärandet. Inte ens mammas säng dög ju att sova i! Hoppas därför att tösabiten sover gott i natt!


Imorgon blir det Center Syd med syster yster och lille Milo. Jag tycker det är så kul att vi är mammalediga samtidigt. F & C har ju inte haft jämngamla kusiner så därför känns det extrakul att Milo och Matilda är födda samma år.   


Kommentarer
Postat av: Linda

Ååååh ännu en bebis som vägrat sova idag, skönt att jag inte har varit ensam om det. Nu håller jag tummar och tår att våra sötnosar sover gott inatt!

2009-02-23 @ 23:25:40
URL: http://krabba.blogg.se/
Postat av: Mie

Ohh vilka fina tyger, fast mycket rött/cerise och rosa......vaaarför köper du inte GRÖNT ;-D Om jag är Tant Grön, min cyberväninna Tant Rosa så får du bli Tant Röd:) Ska bli mysigt att träffas idag! kram och vi ses snart:)

2009-02-24 @ 08:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0