Ingenting som funkar ju!

Var tog de sista krumelurerna i svenska alfabetet vagen? Mitt tangentbord funkar uppenbarligen inte med blogg.se for tillfallet. Tangenterna helt tokiga ite bara aao utan aven en del tecken har flyttat sig. Men det funkar i msn sa det kan inte bara bero pa min dator i alla fall!

Idag var det dags for ett besok pa bvc igen. 7740 vager skruttan och ar 68,5 cm lang. Detta betyder 0,5 kg upp samtidigt som hon bara vuxit en halv centimeter. Lite mer hull med andra ord :) Efter bvc for vi till stan eftersom jag ville handla lite nya grejer till baten (tallrikar och sant) Claes Ohlsson hette butiken som tillfredsstallde mitt shoppingbehov idag! Fast ett litet besok blev det ju pa PoP och aven Twilfit fick en del av mina finanser idag. Lite nya underklader till mamman i ugglehuset satt inte fel!
 


Efter shoppingen motte vi upp pappsen och Musse och kakade lunch tillsammans innan det bar av till hemmet igen.

Nu sitter vi inne och njuter av regnet (som tydligen slutat falla igen!) Det var inte mycket att hurra for! Jaja, hann i alla fall klippa graset innan det borjade regna och rensa lite i poolen.  Det far vara tillrackligt med hemarbete for idag :)

Tjipp


Kommentarer
Postat av: Susan

Kul att få shoppat lite. Fick ni inte värsta ösregnet hos er? Här öppnade sig himlen rejält och släppte ner mucho regn och så åskade det.



Kramar

2009-07-06 @ 16:27:27
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/
Postat av: Anna-Karin med Filippa

Snygga kläder ;) De känns igen :)



Kram

2009-07-06 @ 18:50:00
URL: http://filippalinnea.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0