Kväll igen!

Men shit vad tiden bara försvinner! Sanslöst rent. Dagen har spenderats i solen när Matilda sovit och i skuggan eller inomhus när hon varit vaken. Jag har även plaskat i poolen TVÅ gånger, vilket är en otrolig bedrift för att vara jag ;) Det var kallt!! Musse har sovit i princip hela dagen men nu ikväll vaknade han till liv och busade loss på gräsmattan. Han är så otroligt charmig och himla duktig på att lyssna till mina kommandon redan. Ja inga avancerade sådana men en harkling och ett nej får honom att stanna upp i alla fall och om man då kvittrar en massa så kommer han som en liten skottspole :) Cutie!

Har faktiskt haft ganska mycket "slötid" idag så jag har hunnit att läsa ut min bok
Ängelns lek av Zafón. En enligt mig mycket bra och välskriven bok om än lite lätt bisarr. I början tyckte jag att den var lite trög men efterhand som jag läst har jag uppskattat den mer och mer. En annorlunda och spännande bok med ett slut som jag inte hade förväntat mig. Rekommenderas!

Vår fina lilla vovve som trollbundit våra hjärtan redan!

Kommentarer
Postat av: Emma

Han e så söt!

2009-07-02 @ 23:07:02
URL: http://ekjensen.blogg.se/
Postat av: malin

Den lät spännande!Ska nog kolla in den när jag betat av de böcker som ställt sej på kö här det senaste året, då jag inte klarat av att läsa.(Ja jag vet inte riktigt varför,ammningshjärna kanske)?



Kram Ma

2009-07-02 @ 23:40:45
URL: http://wahlshalsobar.blogg.se/
Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Skönt att det går bra med vovven!

Och jag förstår att den redan charmat er, för han är verkligen hur söt som hellst :)



Kramar

2009-07-03 @ 07:55:08
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0