Kväll och varm...

Sablar vad det varit varmt och klibbigt idag. Orkar inte göra någonting ju! Inte för att jag kunnat åka iväg på nåt med tanke på lille valpis men här är ju fortfarande ett par dynor kvar och ett hus som ser ut som ett halvt bombnedslag. Men jag ooooorkar inte! Varm varm varm. Nej gnäller inte på att det är soligt och sommar men lite på att vårt hus blir som en bastu. AC eller nåt hade inte alls gjort mig ledsen.

Vovvisen tenderar att vara lättlärd och lättmutad har jag märkt. Vi har tränat lite sitt och han satt som ett ljus med en bit korv som muta hihi! Sen tycker ungarna att jag är såååå fjantig när jag berömmer honom men det får de stå ut med. Baserar min uppfostran på tidigare kurser tills jag får en plats hos min
favoritinstruktör (för mig den enda instruktören).

Ja just det ja, familjen är överens om att vovvis ska heta Musse verkar det som :) Jag var väl inte helnöjd med det namnet från början men det passar honom rätt bra faktiskt.


Sötnosar!

Kommentarer
Postat av: malin

Nej, blev inget mids för mej i går för lille hern vägrade somna.:(



I kväll blev det hyrfilm som inte var specielt bra.



Nu ska jag hoppa i kojjen!



Natt natt.

2009-07-02 @ 00:04:51
URL: http://wahlshalsobar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0