Melt down

Japp, det är vad min hjärna drabbats av i värmen idag. 30 grader i skuggan och vindstilla får min lilla huvudknopp att koka över så jag har definitivt hållt mig undan solen! Dagens höjdpunkter har varit: samtal med Sicka på msn (hon är ju way out of space för tillfället annars), besök av min kusin från Småland och hennes små troll och att jag & Fille har köpt biljetter till Harry Potter och halvblodsprinsen den dagen den har premiär. Blir även premiär för mig att inte vara hemma på kvällen och natta Matilda!

Nu ska min härdsmälta få vila lite. Tror att glass är ett bra botemedel med så vi ska attackera varsin tallrik sånt nu jag och sambon! Ha en trevlig kväll!


Söta töser!

Kommentarer
Postat av: malin

hi hi, söta dojsingar! Och som sagt söta tjejer!



Iihi hi!Spännande! Jag loovar ska prata med Isac så att Matilda får åka på röda bilen.:)



Nu ska jag sova natt!(när jag lugnat mej lite, gud så roligt). :)



Kram kram

2009-07-03 @ 22:49:35
URL: http://wahlshalsobar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0