Svettas vidare

Vädret är strålande idag med så vi svettas vidare. Gäller att passa på att njuta för på söndag ska det tydligen bli sämre väder och sen vet man ju inte när man får se solen igen... Nu kan man ju i alla fall doppa sig i poolen när det blir för varmt härhemma. Matilda har också fått ny pool... Musse var nämligen lite närgången med sina små gaddar i den andra! Busvovve då, så nu har jag det glada nöjet idag att än en gång blåsa upp en pool.

Just nu sitter jag och slöar i soffan, Matilda hoppar i hoppgungan, Musse ligger på golvet och sover och kidsen sover med. Ska snart ta tag i tillvaron, kanske...

Tjipp

Kommentarer
Postat av: Mie och Milo

Hihi det kan bli dyra poolinköp i sommar då:) Vassa valptänder kan ta hål på det mesta tycker jag.

Sitter och segar framför datorn igen, Milo sover och jag orkar inte plocka ur diskmaskinen ens, för att inte tala om golven som behöver tvättas..

Funderade på hur mycket pengar du har shoppat för, du måste vara uppe i mina summor va? Fast vi tar det vid en öga mot öga snack, hihi

Kram

2009-07-03 @ 16:52:23
Postat av: Nikita

Ny tävling hos mig!

Vinn ett presentkort hos SlitageKids

(märken som, plastisock,nova star, rockefella,

small paul, mini rodini mf)

Det ENDA du behöver göra är att lämna namn&mejl

samt ange vad du skulle köpa om du vann.

Tävla här: http://nikital.blogg.se/2009/july/mini-tavling-slitagekids-ingen-lankning-krav.html

2009-07-03 @ 20:31:29
URL: http://nikital.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0