EFIT


06.30 Gomorron mamma!


07,30 Go och glad tös har precis fått gröt


08,30 Lekdags


09,30 Lilla söt och snusan sover förmiddagslur


10,30 Dags att dra till kusin Milo!


11,30 Kusinerna har precis käkat middag och ska till att börja leka (eller kiva om sakerna...)


12,30 Trött tös tar en lur på moster Mies soffa


13,30 Vaken igen, vem sa något om att sova länge? Nu får jag i alla fall ha leksakerna för migsjälv!


14,30 På väg i bilen mot lite shopping!


15,30 Placerad i vagnen och mamma hoppas att jag ska somna. Yji fick hon!

16,30 Missade vi kameran... Var i vilket fall som helst bara på väg i bilen igen.


17,30 Hemma och boppesugen. Passar på att ta en liten lur samtidigt :)


18,30 Leker lite vid matbordet när övriga familjen äter


19,30 Kolla vilken fin mugg jag fick att leka med när mamma rymde upp i köket!

20,30 bidde det inget foto heller för då satt mamma och kämpade med att ge mig välling

Nu sover lilla tösen och jag tänker inte riskera att väcka henne med att ta ytterligare ett foto!

Kommentarer
Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Grattis till sötisen på hennes 6-månaders dag!

Hon är så söt! Och jag älskar den lilla jeansklänningen hon har på sig :)



Kram

2009-06-04 @ 21:32:28
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: malin

Va söt hon är din lilla gullunge, hela dagen. :)



Kramar Ma

2009-06-05 @ 08:31:47
URL: http://wahlshalsobar.blogg.se/
Postat av: Månefrost

Så söt hon är och duktig på att sitta! Tänkte fråga om leksaken som skymtar fram vid bilstolen. Har den en startknapp eller vrider man upp den? Kram Månefrost från fl

2009-06-05 @ 08:47:44
Postat av: Mamma Russin

hallå gumman..

oj vilken fin dag ni haft..:) hon är såååå söt.. och så duktig att sitta själv.. mys med "boppe".. ibland saknar jag det än idag... :( men så tänker jag på stina tänder.. åhh herregud..

krmakram

2009-06-05 @ 11:18:18
URL: http://enburkrussin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0