Evening

...och absolut inget lugn i ugglehuset :) Här firar barnen in sommarlovet precis som det sig bör. Fill är och kollar U-21 match med en kompis och ska sova borta i natt, Emil ockuperar duschen efter sin träning och Cajsa & Emma väntar på att badrummet ska bli ledigt så de kan bada bubbelbad. Matilda har däremot gått och lagt sig och sussar så sött så. Lilla mysproppan fick smaka jordgubbe innan idag och det var gott om än lite syrligt :)

Själv sitter jag och slötittar på Parlamentet 10 år. Skulle sätta in foton till Matilda men konstaterade att de senaste jag framkallade är för stora för fickorna.... Gahhh, blir så trött emellanåt. Men det är väl bara att plocka fram en sax och justera så gott det går. Frågan är bara, gitter jag det ikväll? Sitter nästan och blir sugen på att sy istället för att fotojoxa, men eftersom maskinen är undanpackad för tillfället blir det nog inte något sytt heller. Känner mig åh så slö, så slö nu. Jag tror jag ska ta och bejaka min slöa sida!

Bis morgen peeps

Kommentarer
Postat av: Maria

Dagen när man slutar skolan är verkligen något speciellt, ska absolut firas!



Här är det också parlamentet som gäller.



Ha en mysig & skön kväll



Kram

2009-06-16 @ 21:12:34
URL: http://sagafia.blogg.se/
Postat av: malin

He he, bejaka slöheten en stund du.



Tackar för komplimangen! ;) Jo ,jag är jättenöjd med kaluffsen.



Jaa, vi är lyckligt lottade och vi vet om det. Det tror jag är en bra kombination.



Natt natt.

2009-06-16 @ 21:18:27
URL: http://wahlshalsobar.blogg.se/
Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Känner igen problemet med för stora kort till för små fickor...jag gör alltid samma fel och jag lär mig inte heller...så nu ligger alla kort i en stor hög och väntar på att bli tillklippta ;)



Kramar

2009-06-16 @ 23:27:22
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: maria

Bejaka sin slöa sida låter härligt :)

2009-06-16 @ 23:56:19
URL: http://babyyoucancallmesven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0