8 sanningar om mig

Jag har blivit utmanad av Jennie att skriva åtta sanningar om mig själv så här kör vi!

1 Jag är fruktansvärt lat egentligen! Kan jag göra något enkelt för mig så gör jag det!
2 Jag är rädd för yxmördare och zombies (!) som det finns oerhört gott om...
3 Jag hatar när min sambo åker på kick-off eller dylikt.
4 Jag har ett stort behov av att ha ordning och reda omkring mig. Var sak på sin plats.
5 Jag vill att det ska vara RENT!!! Tycker inte alls om när dammet flödar och man ser massa skit på golvet. Detta innebär att jag städar varje dag.(=Pedantiska tendenser?)
6 Jag tycker att det är pest att laga mat.
7 Jag kan vara oerhört långsint i vissa fall.
8 Jag ääälskar att shoppa och gör detta i lite stor utsträckning emellanåt!

Jaha, det var om mig det. Nu utmanar jag er att göra detsamma ;)

Fru Begovic
Milo och Mies krypin
Sicka
SofieSofie
Vardags-Liv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0